Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika BUGIAD do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika ERA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FAE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FAE
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika ABAKUS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ABAKUS
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BORG & BECK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BORG & BECK
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika BUGIAD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BUGIAD
Osprzęt elektryczny silnika DT SPARE PARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DT SPARE PARTS
Osprzęt elektryczny silnika EFI AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EFI AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika EPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ESEN SKV Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ESEN SKV
Osprzęt elektryczny silnika FACET Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FACET
Osprzęt elektryczny silnika FAST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FAST
Osprzęt elektryczny silnika HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Osprzęt elektryczny silnika KAVO PARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAVO PARTS
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika KW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika MOTORAD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MOTORAD
Osprzęt elektryczny silnika NGK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NGK
Osprzęt elektryczny silnika NPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NPS
Osprzęt elektryczny silnika NRF Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NRF
Osprzęt elektryczny silnika NTY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NTY
Osprzęt elektryczny silnika OEM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OEM
Osprzęt elektryczny silnika OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SEIM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SEIM
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika TRICLO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRICLO
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VALEO
Osprzęt elektryczny silnika VEMA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMA
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) WALKER PRODUCTS
Producent:BUGIAD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BUGIAD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSP24954
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUGIAD
Kod:
BSP24954
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 742,00 zł
412,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze