Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRISCAN
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 400698
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 400698
Ilość żeber:  4
Szerokość [mm]:  14,2
Długość [mm]:  698
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 400955
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 400955
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  4
Szerokość [mm]:  14,2
Długość [mm]:  955
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 400840
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 400840
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  4
Szerokość [mm]:  14,2
Długość [mm]:  840
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze