Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu OPTIBELT do Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01)

Pasek rozrządu BOSCH Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) DAYCO
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu GATES Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) HUTCHINSON
Pasek rozrządu JP GROUP Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) JP GROUP
Pasek rozrządu KAMOKA Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) OPTIBELT
Pasek rozrządu SWAG Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) TRISCAN
Pasek rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 quattro Kombi 107KM, 79kW, benzyna (1993.11 - 1996.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:OPTIBELT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIBELT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZRK 1315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIBELT
Kod:
ZRK 1315
Ilość zębów:  124
Długość [mm]:  1181,1
Szerokość [mm]:  18
Długożć opakowania [cm]:  20,8
Szerokość opakowania [cm]:  3,2
Wysokość opakowania [cm]:  23
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze