Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu TOPRAN do Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12)

Pasek rozrządu BOSCH Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) BOSCH
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) DAYCO
Pasek rozrządu DT SPARE PARTS Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) DT SPARE PARTS
Pasek rozrządu GATES Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) GATES
Pasek rozrządu KAMOKA Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2015.12) TOPRAN
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113 869
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
113 869
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Pompa wody
Ilość zębów:  54
Długość [mm]:  270
Szerokość [mm]:  12
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa wodna
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze