Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu AISIN do Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie)

Pasek rozrządu AISIN Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) AISIN
Pasek rozrządu BLUE PRINT Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) BLUE PRINT
Pasek rozrządu BOSCH Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu CONTITECH Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) CONTITECH
Pasek rozrządu DAYCO Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu DOLZ Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) DOLZ
Pasek rozrządu DT Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) DT
Pasek rozrządu EUROREPAR Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) EUROREPAR
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FAST Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) FAST
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) GATES
Pasek rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pasek rozrządu HUTCHINSON Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek rozrządu INA Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) INA
Pasek rozrządu IPD Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) IPD
Pasek rozrządu KAMOKA Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu KAVO PARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) KAVO PARTS
Pasek rozrządu NPS Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) NPS
Pasek rozrządu OPTIBELT Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SASIC Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) SASIC
Pasek rozrządu SWAG Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 115 Kombi 114KM, 84kW, olej napędowy (2012.01 - obecnie) TOPRAN
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ATB141-T25
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
ATB141-T25
Szerokość [mm]:  25
Ilość zębów:  141
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze