Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM do Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08)

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) DAYCO
Pasek rozrządu DELPHI Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) DELPHI
Pasek rozrządu EUROREPAR Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) EUROREPAR
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) HUTCHINSON
Pasek rozrządu KAVO PARTS Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) KAVO PARTS
Pasek rozrządu MAPCO Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) MAPCO
Pasek rozrządu MITSUBOSHI Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) MITSUBOSHI
Pasek rozrządu NPS Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) NPS
Pasek rozrządu OPTIBELT Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SASIC Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SASIC
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SKF Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SKF
Pasek rozrządu SWAG Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) TOPRAN
Pasek rozrządu VEYANCE Ford ESCORT VI kabriolet (ALL) 1.8 Turbo D kabriolet 70KM, 51kW, olej napędowy (1996.10 - 1999.08) VEYANCE
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT901(SET)
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT901(SET)
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  116
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,27
Szerokość [mm]:  22
Szerokość 2 [mm]:  22
Liczba zębów 2:  85
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

O paskach rozrządu ContiTech

Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.

 

Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze