Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTITECH do Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09)

Pasek rozrządu ASHIKA Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) ASHIKA
Pasek rozrządu CONTITECH Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) CONTITECH
Pasek rozrządu JAPANPARTS Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) JAPANPARTS
Pasek rozrządu JAPKO Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) JAPKO
Pasek rozrządu NIPPARTS Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) NIPPARTS
Pasek rozrządu NPS Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) NPS
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.2 (A75A) sedan 55KM, 40kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) ROULUNDS RUBBER
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT631
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT631
Jednostka:
szt
Podział zębów:  9,525
Ilość zębów:  120
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,143
Szerokość [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pasek rozrządu

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

O paskach rozrządu ContiTech

Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.

 

Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze