Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METELLI do Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FAG
Piasta koła A.B.S. Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) IPD
Piasta koła KAMOKA Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAWE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAWE
Piasta koła LUCAS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAPCO Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) RS4 quattro Kombi 450KM, 331kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-8199
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-8199
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  41
Liczba otworów do mocowania:  4
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 374,00 zł
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze