Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła EUROREPAR do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FAG
Piasta koła GSP Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) GSP
Piasta koła SWAG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SWAG
Piasta koła A.B.S. Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ABAKUS
Piasta koła AUTLOG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) AUTLOG
Piasta koła AUTOMEGA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BENDIX
Piasta koła BIRTH Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BTA
Piasta koła CIFAM Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) CIFAM
Piasta koła COMLINE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) COMLINE
Piasta koła DAYCO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DAYCO
Piasta koła DELPHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DELPHI
Piasta koła DENCKERMANN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FLENNOR
Piasta koła HART Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HART
Piasta koła IPD Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) IPD
Piasta koła KAMOKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KAMOKA
Piasta koła KAWE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) METELLI
Piasta koła METZGER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) METZGER
Piasta koła MEYLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MEYLE
Piasta koła MOOG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MOOG
Piasta koła NK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) NK
Piasta koła NSK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) NSK
Piasta koła NTY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) NTY
Piasta koła OEM Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) OEM
Piasta koła OPTIMAL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SBS
Piasta koła SKF Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SKF
Piasta koła SNR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SNR
Piasta koła TIMKEN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TRISCAN
Piasta koła VAICO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VAICO
Piasta koła VEMA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1681951780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1681951780
Szerokość [mm]:  40,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica wewnętrzna [mm]:  43
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1637954180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1637954180
Średnica wewnętrzna [mm]:  43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ilość otworów 1:  4
Szerokość [mm]:  40,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze