Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BREDA LORETT do Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05)

Piasta koła A.B.S. Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) BREDA LORETT
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JAPANPARTS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) JAPKO
Piasta koła KAVO PARTS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) KAVO PARTS
Piasta koła LUCAS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) LUCAS
Piasta koła MAPCO Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) MAPCO
Piasta koła MOOG Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) NIPPARTS
Piasta koła NPS Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) NPS
Piasta koła OPTIMAL Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) RUVILLE
Piasta koła SKF Daihatsu HIJET Skrzynia (S85) 1.0 Skrzynia 45KM, 33kW, benzyna (1992.12 - 1998.05) SKF
Producent:BREDA LORETT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREDA LORETT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KRT7663
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT7663
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze