Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07)

Piasta koła A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BREDA LORETT
Piasta koła COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) COMLINE
Piasta koła FAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) FAG
Piasta koła GSP Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) GSP
Piasta koła HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HART
Piasta koła IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) IPD
Piasta koła KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) LUCAS
Piasta koła MOOG Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) MOOG
Piasta koła NK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) NK
Piasta koła NSK Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) NSK
Piasta koła OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SBS
Piasta koła SKF Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) SKF
Piasta koła TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200466
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200466
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  26,9
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  12,4
Wysokość 2 [mm]:  15
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  40
Ciężar [kg]:  0,49
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50,3
Wysokość 1 [mm]:  14,8
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200803
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200803
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  29
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  67
Szerokość 1 [mm]:  24
Ciężar [kg]:  0,44
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200594
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200594
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62
Szerokość 1 [mm]:  24
Ciężar [kg]:  0,38
Do 100 dni na zwrot
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze