Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FLENNOR do Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09)

Piasta koła DENCKERMANN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) DENCKERMANN
Piasta koła SKF Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SKF
Piasta koła SNR Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SNR
Piasta koła A.B.S. Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) AL-KO
Piasta koła BENDIX Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) BTA
Piasta koła CIFAM Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) CIFAM
Piasta koła COMLINE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) COMLINE
Piasta koła DRIVE + Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) DRIVE +
Piasta koła DYS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) DYS
Piasta koła EUROREPAR Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) EUROREPAR
Piasta koła FAG Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) FLENNOR
Piasta koła GSP Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) GSP
Piasta koła HART Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) HART
Piasta koła IJS GROUP Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) IPARTS
Piasta koła IPD Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) IPD
Piasta koła JP GROUP Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) JP GROUP
Piasta koła KAWE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) MASTER-SPORT
Piasta koła MAXGEAR Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) METELLI
Piasta koła MOOG Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) MOOG
Piasta koła NK Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) NK
Piasta koła NSK Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) NSK
Piasta koła OPTIMAL Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SBS
Piasta koła SCT - MANNOL Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SCT - MANNOL
Piasta koła SIDAT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SIDAT
Piasta koła SWAG Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) SWAG
Piasta koła TOPRAN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) TOPRAN
Piasta koła TRICLO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) TRICLO
Piasta koła TRISCAN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) TRISCAN
Piasta koła VAICO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.1 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1985.10 - 1990.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FLENNOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
FR390907
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR390907
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Szerokość [mm]:  18,5
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
FR399993
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR399993
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  39,9
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,3
Szerokość [mm]:  14,6
Szerokość [mm]:  14,7
Szerokość 2 [mm]:  13,8
Szerokość 2 [mm]:  14,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze