Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BTA do Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Piasta koła FEBEST Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBEST
Piasta koła OPTIMAL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BTA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BTA
Piasta koła EUROREPAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła GSP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HART
Piasta koła KAVO PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OEM
Piasta koła RUVILLE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SKF
Piasta koła TRISCAN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0)
Kod produktu:
H1G010BTA
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1G010BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Szerokość [mm]:  37
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze