Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05)

Piasta koła BENDIX Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) BTA
Piasta koła CIFAM Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) CIFAM
Piasta koła COMLINE Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) COMLINE
Piasta koła CORTECO Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) CORTECO
Piasta koła DAYCO Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) DAYCO
Piasta koła DRIVE + Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) DRIVE +
Piasta koła FAG Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) FAG
Piasta koła FAST Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) FAST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) FLENNOR
Piasta koła GSP Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) GSP
Piasta koła HART Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) HART
Piasta koła IPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) IPARTS
Piasta koła IPD Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) IPD
Piasta koła LUCAS Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) LUCAS
Piasta koła MASTER-SPORT Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) MASTER-SPORT
Piasta koła MAXGEAR Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) METELLI
Piasta koła MOOG Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) RUVILLE
Piasta koła SKF Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) SKF
Piasta koła SWAG Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) SWAG
Piasta koła TIMKEN Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) TIMKEN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Iveco DAILY II Skrzynia 30-10 C Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1997.01 - 1999.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRIVE +

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP2010.10.0798
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0798
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  24,8
Szerokość 2 [mm]:  18,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze