Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie)

Piasta koła A.B.S. Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BLUE PRINT Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła ESEN SKV Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FAG Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VEMA
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-1592
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-1592
Średnica piasty koła [mm]:  138,8
Średnica 2 [mm]:  68
Średnica otworu centrującego [mm]:  74,8
Szerokość 2 [mm]:  60,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze