Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MEYLE do Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) COMLINE
Piasta koła FAG Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) GSP
Piasta koła METZGER Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz GLA (H247) GLA 200 (247.787) SUV 163KM, 120kW, benzyna (2020.02 - obecnie) RUVILLE
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
014 752 0013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
014 752 0013
Jednostka:
szt
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Ilość otworów:  4
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 631,00 zł
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze