Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAI AUTOPARTS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAG
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BTA
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DYS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DYS
Piasta koła ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 350 EQ Boost (238.385) coupe 299KM, 220kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHBK1192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
FHBK1192
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanego czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 722,00 zł
401,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze