Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie)

Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła AUTOMEGA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FAG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) IPD
Piasta koła KAMOKA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 500 (463.234, 463.239) samochód terenowy zamknięty 422KM, 310kW, benzyna (2015.06 - obecnie) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1470-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
1470-SET-MS
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  26,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,0
Ciężar netto [kg]:  0,72
Ciężar brutto [kg]:  0,8
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1470-SET-MSP
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
1470-SET-MSP
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze