Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HART
Piasta koła IJS GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła JPN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) JPN
Piasta koła KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VAICO
Piasta koła VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 314 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
44689
dostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
44689
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  113,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  41,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  175,0
Średnica otworu [mm]:  130
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  5,576
Dla numeru OE:  906 350 03 35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 901,00 zł
515,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze