Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NPS do Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10)

Piasta koła A.B.S. Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) ACKOJA
Piasta koła DAYCO Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) DAYCO
Piasta koła FEBEST Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła KAVO PARTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) KAWE
Piasta koła MAPCO Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) MEYLE
Piasta koła MOOG Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) NIPPARTS
Piasta koła NK Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) NK
Piasta koła NPS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) NPS
Piasta koła OEM Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) OEM
Piasta koła SBS Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) SBS
Piasta koła SNR Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 (PA3W) Autobus 113KM, 83kW, benzyna (1995.09 - 2002.10) TRISCAN
Producent:NPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M470I21
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M470I21
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość zabudowy:  19
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
T470A03D
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T470A03D
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  74
Średnica zewnętrzna [mm]:  3
Specyfikacja:  GOUPILLE
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M471I42
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M471I42
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ASB
Szerokość [mm]:  45
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość zabudowy:  45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze