Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03)

Piasta koła A.B.S. Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) A.B.S.
Piasta koła FEBEST Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) FEBEST
Piasta koła GMB Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) GMB
Piasta koła GSP Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) MOOG
Piasta koła NK Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) NK
Piasta koła NPS Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) NPS
Piasta koła NSK Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) NSK
Piasta koła NTY Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) OPTIMAL
Piasta koła SERVICE PARTS Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) SKF
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) sedan 347KM, 255kW, benzyna (2004.04 - 2005.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2)
Kod produktu:
753012
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
753012
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  61
Średnica wewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna [mm]:  45
Ciężar netto [kg]:  3,45
Do 100 dni na zwrot
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze