Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) BLUE PRINT
Piasta koła ESEN SKV Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) FEBEST
Piasta koła GSP Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) GSP
Piasta koła JPN Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) JPN
Piasta koła KAWE Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) KAWE
Piasta koła MOOG Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) MOOG
Piasta koła NK Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) NK
Piasta koła NTY Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) EVO X - FQ400 (CZ4A) sedan 409KM, 301kW, benzyna (2009.05 - 2010.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201500
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201500
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  29
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  139
Wysokość 1 [mm]:  74
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  3,06
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1157,00 zł
661,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201340
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201340
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  141
Szerokość 1 [mm]:  74
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  3,83
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1622,00 zł
954,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze