Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ACKOJA do Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09)

Piasta koła A.B.S. Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) CIFAM
Piasta koła DOKUJI Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) DOKUJI
Piasta koła FAG Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) FAG
Piasta koła FLENNOR Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) FLENNOR
Piasta koła GSP Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) GSP
Piasta koła HART Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) HART
Piasta koła IPARTS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) IPARTS
Piasta koła IPD Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) JAPKO
Piasta koła KAWE Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) METELLI
Piasta koła MOOG Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) NIPPARTS
Piasta koła NK Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) NK
Piasta koła NPS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) SERVICE PARTS
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 1.6 GLX (A161A) coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.08 - 1984.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ACKOJA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A52-0341
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A52-0341
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  27
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  17,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  40
Szerokość 1 [mm]:  14,7
Szerokość 2 [mm]:  14,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze