Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METALCAUCHO do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MAXGEAR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) MAXGEAR
Piasta koła SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) SKF
Piasta koła A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) BTA
Piasta koła COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) DR!VE+
Piasta koła FAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) FAG
Piasta koła FLENNOR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) FLENNOR
Piasta koła GSP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) GSP
Piasta koła HART Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) MOOG
Piasta koła NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) NK
Piasta koła NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) NPS
Piasta koła OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) RUVILLE
Piasta koła SBS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) SBS
Piasta koła SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) VAICO
Piasta koła VEMO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI pick-up 101KM, 74kW, olej napędowy (2001.07 - 2001.12) VEMO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90654
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
90654
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  20
Szerokość [mm]:  21,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze