Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10)

Piasta koła A.B.S. Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FAG
Piasta koła HART Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HART
Piasta koła IPD Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LUCAS
Piasta koła MOOG Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) RUVILLE
Piasta koła SKF Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SKF
Piasta koła SNR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
30-5011
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5011
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Szerokość [mm]:  30,2
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0)
Kod produktu:
30-5021
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5021
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Szerokość [mm]:  15,25
Szerokość [mm]:  16,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze