Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10)

Piasta koła IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) IPARTS
Piasta koła OPTIMAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) BTA
Piasta koła CIFAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) CIFAM
Piasta koła COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) COMLINE
Piasta koła DYS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) DYS
Piasta koła EUROREPAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) EUROREPAR
Piasta koła FAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) FLENNOR
Piasta koła GSP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) GSP
Piasta koła HART Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) HART
Piasta koła IJS GROUP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) IJS GROUP
Piasta koła IPD Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) IPD
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) METELLI
Piasta koła MOOG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) MOOG
Piasta koła NK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) NK
Piasta koła NSK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) SBS
Piasta koła SKF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) SKF
Piasta koła SNR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) SNR
Piasta koła SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) SWAG
Piasta koła TIMKEN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2.0 Skrzynia 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1986.10) TIMKEN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1)
Kod produktu:
200618
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200618
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Wysokość 1 [mm]:  19,7
Wysokość 2 [mm]:  24,3
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  52
Ciężar [kg]:  0,78
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
5.0 (1)
Kod produktu:
200619
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200619
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82
Wysokość 1 [mm]:  27,6
Wysokość 2 [mm]:  27,6
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  82
Ciężar [kg]:  0,65
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze