Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie)

Piasta koła SKF Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SKF
Piasta koła FEBI BILSTEIN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) GSP
Piasta koła KAMOKA Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła MEYLE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MEYLE
Piasta koła JP GROUP Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła MAXGEAR Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła ABAKUS Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła COMLINE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła DYS Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DYS
Piasta koła EUROREPAR Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła JPN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) JPN
Piasta koła KAWE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła METZGER Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) NSK
Piasta koła OEM Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDi 4Drive nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 177KM, 130kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
26377
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26377
Jednostka:
szt
Liczba otworów do mocowania:  4
Szerokość [mm]:  84,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  27,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Średnica otworu [mm]:  112
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Ciężar [kg]:  3,12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
179778
niedostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
179778
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  84,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  27,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,0
Średnica otworu [mm]:  112
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
164,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze