Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła CIFAM do Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Piasta koła SKF Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SKF
Piasta koła GSP Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) GSP
Piasta koła FAG Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IPARTS Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) IPARTS
Piasta koła NTY Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NTY
Piasta koła ABAKUS Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BIRTH Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DELPHI Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DELPHI
Piasta koła DENCKERMANN Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła IPD Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Skoda SCALA (NW1) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CIFAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
619-1587
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-1587
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Średnica flanszy [mm]:  126,5
Liczba otworów do mocowania:  5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  126,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
619-8202
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-8202
Liczba otworów do mocowania:  5
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  36
Szerokość [mm]:  76
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze