Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Piasta koła SKF Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAG
Piasta koła MEYLE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MAXGEAR Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła GSP Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GSP
Piasta koła KAMOKA Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła OEM Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Piasta koła TOPRAN Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła ABAKUS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BTA Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BTA
Piasta koła DAYCO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DELPHI Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DELPHI
Piasta koła DENCKERMANN Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła DYS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła HART Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła KAWE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAWE
Piasta koła MOOG Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP2010.10.0089
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0089
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica flanszy [mm]:  136,9
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP2010.10.0234
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0234
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica flanszy [mm]:  136,4
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze