Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07)

Piasta koła BENDIX Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) BLUE PRINT
Piasta koła BTA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) BTA
Piasta koła DOKUJI Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) DOKUJI
Piasta koła FAG Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FAG
Piasta koła FEBEST Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) HART
Piasta koła IPD Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) IPD
Piasta koła KAMOKA Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) KAMOKA
Piasta koła MOOG Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) MOOG
Piasta koła NPS Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) NPS
Piasta koła NTY Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) NTY
Piasta koła OPTIMAL Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TDi (KZN185) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.07) OPTIMAL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
902 600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
902 600
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  51
Średnica wewnętrzna [mm]:  54
Średnica zewnętrzna [mm]:  96
Do 100 dni na zwrot
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze