Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie)

Piasta koła SKF Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SKF
Piasta koła A.B.S. Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BORG & BECK Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BTA
Piasta koła COMLINE Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) COMLINE
Piasta koła FAG Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) GSP
Piasta koła LUCAS Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła TRISCAN Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar sedan 261KM, 192kW, benzyna (2016.03 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9400618
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9400618
Jednostka:
szt
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14×1,5
Rozstaw srub mocujących:  108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9400618A
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9400618A
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12x1.75
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9340006K
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9340006K
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Ilość zębów:  40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6)
Kod produktu:
9400618K
niedostępny
3.7 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9400618K
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze