Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SWAG do Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FAG
Piasta koła MAXGEAR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła SKF Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SKF
Piasta koła ABAKUS Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BTA Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BTA
Piasta koła DAYCO Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FEBEST
Piasta koła HART Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła MEYLE Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MEYLE
Piasta koła NK Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI 4motion Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 93 4800
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 93 4800
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  45,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  56,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  85,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  149,5
Średnica otworu [mm]:  12,5
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Skok gwintu [mm]:  1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 467,00 zł
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze