Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FAG
Piasta koła MASTER-SPORT Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MASTER-SPORT
Piasta koła DENCKERMANN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DENCKERMANN
Piasta koła GSP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) GSP
Piasta koła IPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IPARTS
Piasta koła MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MAXGEAR
Piasta koła SKF Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SKF
Piasta koła SNR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SNR
Piasta koła VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) AL-KO
Piasta koła BORG & BECK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DAYCO
Piasta koła DRIVE + Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DRIVE +
Piasta koła EUROREPAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) EUROREPAR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła IJS GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IJS GROUP
Piasta koła IPD Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IPD
Piasta koła JPN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) JPN
Piasta koła KAMOKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) KAMOKA
Piasta koła KAWE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) KAWE
Piasta koła LUCAS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MAPCO
Piasta koła METELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) METELLI
Piasta koła MOOG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MOOG
Piasta koła NK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NK
Piasta koła NSK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NSK
Piasta koła NTY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NTY
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) RUVILLE
Piasta koła SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
03674
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03674
Jednostka:
szt
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50
Szerokość 1 [mm]:  14
Szerokość 2 [mm]:  14
Ciężar [kg]:  0,254
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Dla numeru OE:  191 598 625
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
12934
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12934
Jednostka:
szt
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50
Szerokość 1 [mm]:  14
Szerokość 2 [mm]:  14
Ciężar [kg]:  0,234
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Dla numeru OE:  191 598 625 S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
03270
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03270
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  37,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  34,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  64,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,465
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
03488
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03488
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  37,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  34,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  64,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
06655
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
06655
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  34,0
Średnica otworu [mm]:  100
Ilość otworów:  4
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,222
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze