Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METZGER do Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAG
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Piasta koła VIKA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VIKA
Piasta koła DENCKERMANN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DENCKERMANN
Piasta koła GSP Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GSP
Piasta koła IPARTS Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPARTS
Piasta koła SKF Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SKF
Piasta koła SNR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SNR
Piasta koła A.B.S. Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AL-KO
Piasta koła AUTLOG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Piasta koła BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORSEHUNG
Piasta koła BTA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BTA
Piasta koła CIFAM Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) COMLINE
Piasta koła DYS Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DYS
Piasta koła ESEN SKV Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBEST
Piasta koła HART Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Piasta koła IJS GROUP Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IJS GROUP
Piasta koła KAMOKA Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAMOKA
Piasta koła KAWE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Piasta koła METELLI Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METELLI
Piasta koła METZGER Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Piasta koła MOOG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOOG
Piasta koła NK Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NK
Piasta koła NSK Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NSK
Piasta koła NTY Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NTY
Piasta koła OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Piasta koła VEMO Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6 liftback 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N 2572
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
N 2572
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  40
Średnica otworu [mm]:  100
Ilość otworów:  4
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N 2578
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
N 2578
Jednostka:
szt
Dla żrednicy łożyska koła [mm]:  40
Średnica otworu [mm]:  100
Felga - ilosć śrub:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze