Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OEM do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05)

Piasta koła VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) AL-KO
Piasta koła BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) BTA
Piasta koła COMLINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) COMLINE
Piasta koła FAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) FAG
Piasta koła FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) FLENNOR
Piasta koła GSP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) GSP
Piasta koła HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) HART
Piasta koła IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) IPARTS
Piasta koła IPD Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) JP GROUP
Piasta koła KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) MEYLE
Piasta koła MOOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) MOOG
Piasta koła NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) NK
Piasta koła OEM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) OEM
Piasta koła OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) SBS
Piasta koła SKF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) SKF
Piasta koła SNR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) SNR
Piasta koła TOPRAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 69KM, 51kW, olej napędowy (1990.07 - 1996.05) VAICO
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
311405625N
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
311405625N
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  100 598 0101
Alternatywny zestaw naprawczy:  100 598 0101/SK
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  14,73
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
311405625F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
311405625F
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  100 598 0101
Alternatywny zestaw naprawczy:  100 598 0101/SK
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  14,73
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze