Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07)

Piasta koła AUTLOG Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) AUTLOG
Piasta koła BORG & BECK Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) BORG & BECK
Piasta koła BTA Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) BTA
Piasta koła COMLINE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) COMLINE
Piasta koła FAG Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) GSP
Piasta koła IJS GROUP Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) JP GROUP
Piasta koła LEMFÖRDER Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) LEMFÖRDER
Piasta koła LUCAS Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) MEYLE
Piasta koła MOOG Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) MOOG
Piasta koła NK Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) NK
Piasta koła NSK Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) NSK
Piasta koła OPTIMAL Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) SBS
Piasta koła SWAG Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) SWAG
Piasta koła VAICO Vw TRANSPORTER II Autobus 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1973.11 - 1975.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
05845
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
05845
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  17,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  32,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
03691
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03691
Jednostka:
szt
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Szerokość 1 [mm]:  19
Szerokość 2 [mm]:  17
Ciężar [kg]:  0,58
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
188657
niedostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
188657
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne wałeczkowe
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62
Szerokość 1 [mm]:  18,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Ciężar [kg]:  0,580
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze