Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy NK do Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01)

Półoś oraz wał napędowy CEVAM Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy NK Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) NK
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SKF Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SKF
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. (930.B1A) liftback 144KM, 106kW, benzyna (1998.03 - 2001.01) SPIDAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
501026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
501026
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze