Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy SKF do Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SKF Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) SKF
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Porsche 944 2.5 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.01 - 1987.07) SPIDAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.0 (3 ocen)
Kod produktu:
VKJC 8457
niedostępny
4.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKJC 8457
Jednostka:
szt
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  100
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  100
Długość [mm]:  538
Otwór o śr[mm]:  8,3
Ilość otworów wiertniczych:  6
Średnica otworu [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1394,00 zł
820,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze