Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy GSP do Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12)

Półoś oraz wał napędowy FEBEST Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy BGA Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) BGA
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy EURO DRIVESHAFTS Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) EURO DRIVESHAFTS
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy GSP Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) GSP
Półoś oraz wał napędowy IPD Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) LPR
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METELLI Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) METELLI
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy SKF Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
262035
dostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
262035
Jednostka:
szt
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  26
Ilość zębów obręczy ABS:  43
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54
Długość [mm]:  948
Typ skrzyni biegów:  Automatyczna skrzynia biegów
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
239097
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
239097
Jednostka:
szt
Ilość zębów obręczy ABS:  43
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54
Długość [mm]:  614
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
239096
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
239096
Jednostka:
szt
Ilość zębów obręczy ABS:  43
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54
Długość [mm]:  937
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
261,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
262072
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
262072
Ilość zębów obręczy ABS:  43
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  26
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54
Długość [mm]:  599
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze