Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy SKF do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11)

Półoś oraz wał napędowy FEBEST Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy SKF Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) SKF
Półoś oraz wał napędowy NTY Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) NTY
Półoś oraz wał napędowy BGA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) BGA
Półoś oraz wał napędowy BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) BORSEHUNG
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy DYS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) DYS
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy GSP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) GSP
Półoś oraz wał napędowy HART Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) HART
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy MEYLE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) MEYLE
Półoś oraz wał napędowy NK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) NK
Półoś oraz wał napędowy SNR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) SNR
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) SPIDAN
Półoś oraz wał napędowy TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) TOPRAN
Półoś oraz wał napędowy TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) TRISCAN
Półoś oraz wał napędowy VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 235KM, 173kW, benzyna (2011.05 - 2012.11) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.0 (3)
Kod produktu:
VKJC 4592
dostępny
4.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKJC 4592
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  486,5
Otwór o śr[mm]:  10,5
Wymiar gwintu:  M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  36
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
Ilość otworów wiertniczych:  6
Średnica otworu [mm]:  94
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  108
Do 100 dni na zwrot
637,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
4.0 (3)
Kod produktu:
VKJC 4620
niedostępny
4.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKJC 4620
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  794,5
Otwór o śr[mm]:  10,5
Wymiar gwintu:  M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  36
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
Ilość otworów wiertniczych:  6
Średnica otworu [mm]:  94
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  108
Do 100 dni na zwrot
573,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Półosie i wały napędowe od SKF

Firma SKF założona została w 1907 roku w Szwecji. Jako przedsiębiorstwo z długoletnią tradycją stała się liderem w dziedzinie przemysłu łożyskowego oraz największym dostawcą łożysk tocznych, opraw łożyskowych oraz części służących do łożyskowania. Części SKF wykorzystywane są na pierwsze wyposażenie fabryczne wielu renomowanych producentów samochodów oraz przeznaczone są na niezależny rynek części zamiennych. Wśród produktów firmy SKF znajdziemy ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze