Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06)

Pompa hamulcowa MEYLE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) MEYLE
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) METZGER
Pompa hamulcowa NK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro sedan 340KM, 250kW, benzyna (1996.07 - 1999.06) VIKA
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H25941.8.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H25941.8.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Otwór o śr[mm]:  21,8
Długość całkowita [mm]:  196,5
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
296,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H25942.8.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H25942.8.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Otwór o śr[mm]:  21,8
Długość całkowita [mm]:  196,5
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220385
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220385
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  21,8
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  196,5
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,68
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220384
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220384
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  21,8
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  196,5
Wymiar gwintu:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,69
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze