Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BREMBO
Pompa hamulcowa LPR Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NK
Pompa hamulcowa REMSA Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën AX (ZA-_) 14 liftback 85KM, 62kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) VALEO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMD188
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMD188
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ograniczenia producenta:  ATE
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze