Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) METZGER
Pompa hamulcowa NK Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën XSARA (N1) 1.4 HDi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.01 - 2005.03) TRW
Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80224
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80224
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  12x1 2off
Rozmiar gwintu 2:  10x1 2 off
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80409
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80409
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80225
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80225
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  12x1 1off
Rozmiar gwintu 2:  10x1 1 off
Do 100 dni na zwrot
409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze