Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) FERODO
Pompa hamulcowa KAWE Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën ZX (N2) 2.0 liftback 166KM, 122kW, benzyna (1996.09 - 1997.10) SAMKO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1115
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1115
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze