Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) ASHIKA
Pompa hamulcowa BREMBO Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) DJ PARTS
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) NPS
Pompa hamulcowa OYODO Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) OYODO
Pompa hamulcowa SAMKO Hyundai ELANTRA III (XD) 2.0 liftback 143KM, 105kW, benzyna (2003.10 - 2006.07) SAMKO
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80336
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80336
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze