Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) FTE
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz CLA coupe (C117) CLA 220 4-matic (117.347) coupe 184KM, 135kW, benzyna (2016.04 - 2019.03) TRW
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 184
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 184
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
294,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze