Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAXGEAR do Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) BREMBO
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) NK
Pompa hamulcowa OEM Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.12) TRW
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-0022
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
41-0022
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  18,5
Długość 2 [mm]:  155
Średnica [mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  M10 x 1
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze