Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) GIRLING
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM40025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM40025
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  25
Do 100 dni na zwrot
235,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PML418
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML418
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
808,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41164
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41164
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  158,5
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
1055,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4008418
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008418
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 480 954
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 954
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze