Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12)

Pompa hamulcowa LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) VALEO
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1142
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  APL
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1231
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1231
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  19,05
System hamulcowy:  Bendix
Dla numeru artykułu:  1231
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1229
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1229
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1226
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1226
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
System hamulcowy:  Bendix
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  19,05
Dla numeru artykułu:  1226
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze