Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAXGEAR do Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II (4B) 1.6 sedan 92KM, 68kW, benzyna (1992.08 - 1994.08) VALEO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-0028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
41-0028
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze